جوک جدید
جوک جدید
12 مرداد 1395 ساعت 16:41 | بازديد : 135 | نويسنده : | ( نظرات )
از کلید “پ” در کیبورد میخواهیم یه جا رو مشخص کنه واسه خودش و همیشه همونجا بتمرگه نه که تو هر کامپیوتری جاش عوض نشه !!!

فرستنده : ❤milad❤


الآن ديگه همه ي اعضاي خانواده موبایل دارن، خُب واسه چي به تلفنِ خونه زنگ ميزني که يکي ديگه که مخاطبت نیس مجبور باشه تلفن رو برداره ؟ :|

فرستنده : AmirH


الان نه همین الان یه حس بدی بهم دست داد......
....... ......ولی من بهش دست ندادم و اینقدر ضایع شد!!!!!:)))

فرستنده : mtz


نسل سوم ؛ بد شانس ترين نسل تاريخ ايران :‌ تو نوزادی شیر خشک نایاب شده بود... تو بچگی هم دوران جنگ بود... دوران تحصیل هم هر چی طرح بود رو ما امتحان کردن... نظام قدیم، نظام جدید، نظام خیلی جدید... رسیدیم دانشگاه سهمیه ها بیداد کردن... فارغ التحصیل شدیم به خاطر زیاد بودن جمعیت کار پیدا نشد... خواستیم ماشین بخریم بنزین سهمیه بندی شد:|:d

فرستنده : ❤milad❤


نسخه دکتر:
はつマンにんですにあるコマンドをして...
چیزی ک من میبینم:
請教你的有關"前列腺
...
چیزی ک ﻣﺴﺌﻮﻝ داروخونه میبینه:
دیفن هیدرامین صبح ظهر شب بعد از غذا !

فرستنده : AmirH


تو آدم بیکاری هستی در صورتیکه : 1.عضو فیس بوک باشی!!! 2.موبایل داشته باشی! 4-وقتتو واسه خوندن این مطلب تلف میکنی! 5- نفهمیدی تو این مطلب شماره 3 وجود نداره؟!!!!!! 7-الان چک کردی ببینی که شماره 3 هست یا نه؟!!!! 8- شماره 6 کجاست؟!! 9-حالا لبخند می زنی!!! 10- شماره 1 کجاست؟ . . ۱۱-هه هه هه رفتی چک کنی ببینی شماره 1 هست؟ . . حالا خداییش فکر می کنی آدم بیکـــــــاری نیستی؟؟؟

فرستنده : ❤milad❤


دختره نوشته :
مـطـمـئـنـم اولـیـن و آخـریـن پـسـری کـه بـخـواهـم جـلـویـش زانـو بـزنـم
پـسـرم خـواهـد بـود . . .
آن هـم بـرای بـسـتـن بـنـد کـفـشـهـایـش . . . !
یکی اومده زیر استاتوسش کامنت داده شوما اول ببین میتونی شوهر پیداکنی بعد تصمیمای مهم زندگیتو بگیر:|

فرستنده : hotboy797


منشی در فیلم های ایرانی: آقای رییس من بهشون گفتم شما جلسه دارین ولی
ایشون اشکالی نداره، شما بفرمایید

فرستنده : ❤milad❤


دکمه روشن کردن کولر باید همه جای خونه باشه
دکمه خاموششم تو انباری زیر دبه سیرترشی :D

فرستنده : hotboy797


کاربردی ترین چیزی که من از کتاب علوم دوران مدرسه یاد گرفتم اینه که
وقتی در ترشی یا مربا باز نمیشه , بگیرمش زیر آب گرم ...!
خدایی شمام آیا ؟

فرستنده : hotboy797


دختره پست گذاشته:
دلم برای یک نفر تنگ است. نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند. حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم. لبخندش را هم ندیده ام. فقط میدانم که باید باشد و نیست !!
خب مستقیم بگو یکی بیاد منو بگیره، من شوهر میخوام.. این اَدا اُصولا چیه دیگه ! :|

فرستنده : hotboy797


قایقی خواهم ساخت, خواهم انداخت به آب .... !
قایقم سوراخ خواهد شد ... دست به شنا خواهم زد ... خسته خواهم شد ... کوسه مرا خواهد خورد ... !
خــــُــــ چه مرضی هست؟؟
بمونم تو خونه بهتر نیست سهراب...؟!

فرستنده : hotboy797


اومدم یه فیلم دانلود کنم time داد که 8سال و 6 ماه و 21 ساعت دیگه دانلود تموم میشه . . :|
من :|
لپ تاب :|
ایرانسل خطاب به مبین نت :|
مخابرات :|
ایست بازرسی سر اتوبان بابایی :|
پسرم تو 8 ساله آینده :|
زنم :|
 

فرستنده : hotboy797


خارجیا با مخفف کردن Short message service به sms خواستن به دنیا بگن که خیلی تنبلن، ولی ما با مخفف کردن sms به s جای بحث نذاشتیم براشون :D

فرستنده : ❤milad❤


بابای من بهم گفته چطور ثروتمند شده؛ یه روز یه سیب تو خیابون پیدا میکنه برش میداره ۲۰۰ تومن می فروشتش ! - خوب بعدش !؟ بعد با اون یه ۲۰۰ تومن دو تا سیب میخره، هر کدوم رو ۴۰۰ تومن میفروشه ! - خوب بعدش !؟ بعد عموش میمیره بهش ارث میرسه … خخخخخخ

این پفک جدیدارو تف میزنی نمیچسبن به هم . از قصد اینجوری ساختن تفریحاتمونو ازمون بگیرن :d

فرستنده : ❤milad❤


اونروزی یکی از بچه محلهای قدیمیمونو دیدم گفتم: حالت چطوره؟ گفت: چه حالی! گفتم: چرا؟ گفت: نامزدم بعد از 4سال ولم کرد رفت! گفتم: ای بابا اشکالی نداره ما هم اونروزی یه شیشه سیر ترشی 4ساله داشتیم از دست مامانم افتاد زمین شیکست!!! یعنی حال عجیبی بهش دست داد وقتی عشقشو با سیر ترشی مقایسه کردم

فرستنده : ❤milad❤


اینروزا آدم جرات نمیکنه با کسی درد دل کنه! یارو تا ثابت نکنه ازت بدبختتره ولت نمیکنه......

فرستنده : نورالله محمدی/مهمانشهر بردسیر


همه مان يك روز بالاخره بر سر اين دو راهي خواهيم ايستاد. آنجا كه همسرمان خواهد گفت :
" يا من ، يا فیس بوک؟!" و چه لحظه ي سختي ست، لحظه جدايي از همسر....... خخخخ

فرستنده : نورالله محمدی/مهمانشهر بردسیر


ی روز سه تا دیوونه رو مینداژن تو یه اتاق
دوتاشون میرقصیدن
یکیشون نشسته بوده و هی میگفته سبز آبی قرمز
ازش میپرسن تو چرا نمیرقصی
میگه من رقص نورم

فرستنده : yahya az pa dena


یه روز یه مسابقه میزارن که هر کی بتونه از بالای یه آبشار بلند خودشو پرت کنه پایین یک میلیون دلار بهش جایزه میدن
ملت هم جمع شده بودند بالای آبشار تا ببنین کی داوطلب میشه که یهو میبنن یه یارویی خودشو پرت کرد پایین
همه میرن پایین آبشار خبرنگارها جمع میشن دور یارو
بهش میگن ما جسارت شما رو تحسین میکنیم چی شد که تصمیم گرفین این کار مهم رو انجام بدین؟
یارو پا میشه لباسشو تکون میده میگه:من این چیزا حالیم نمیشه اگه اونی که منو حل داد رو پیدا کنم پدر و مادرشو میارم جلو چشمش!!!

فرستنده : *M *A *H *D *I*


از غم نامردمي ها بغض ها در سينه دارم
شانه هايت را براي خر سواري دوست دارم!!

فرستنده : hesabdar


آقا اصلا یه وضعیتیه ها
امروز داشتم میومدم خونه رفتم سوار آسانسور ساختمون شدم
یه پسر بچه ی 2ساله هم با مامانش هم سوار شدن
بچه هه اول که نمیذاشت من سوار آسانسور بشم ،هی میگفت نیا خونه ما نیا خونه ما و حلم میداد
بالاخره بهش فهموندیم که من نمیرم خونشون
سوار شدیم هی به من میگفت نخند نخند
آخرش هم داشتن میرفتن مامانش گفت خداحافظی کن
پسره هم گفت نیگم به این بچه پروو که میخواست بیاد خونه ما
من|:
مسعولین محترم|:
مخترع آسانسور|:
ما جلو بزرگترمون پامونو دراز نمیکردیم|:

فرستنده : ali n.g.i.e


دو رفیق در رستورانی نشسته بودند.
اولی با همان لقمه ی اول فلفلی خورد و اشکش درآمد.
رفیقش گفت چی شد؟ چرا گریه می کنی؟
او از شیطنت نگفت فلفل تند بوده تا دوستش نیز گر بگیرد لذا گفت : هیچی یاد داداشم افتادم که اعدامش کردن.
دومی همدردی کرد و او هم لقمه ای با فلفل در دهان گذاشت و اشک او هم در آمد.
اولی بهش گفت چی شد؟ تو چرا گریه می کنی؟
دومی گفت : گریه ام گرفته که چرا بجای داداشت، احمقی دروغگو مثل تو رو اعدام نکردن

فرستنده : رضا صادقی


من راننده تاکسی بشم
از اینا می شم که می گم: یه نفر حرکت!
بعد که یارو نشست می گم: یه نفر دیگه حرکت…!

فرستنده : رضا صادقی


به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه یخ ... ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است

فرستنده : Mori Hp


آقا ما این دنیا رو بوسیدیم گذاشتیم کنار …
حالا ول کن ما نمیشه …
هی میره و میاد میگه یه بوس میدی !!!

فرستنده : MoTeZaaD


میگن تو جهنم فقط کارت شارژ ۱۰۰۰۰ تومانی میفروشن ! اونم با قیمت ۱۵۰۰۰تومن !
تازه وقتی رمز رو بزنی ، پیام میاداین کارت شارژ قبلا استفاده شده است !
حالا میگن تو بهشت ایرانسل پیام میده :
با شارژ ۱۰۰۰ ریال دیگر ،۱۸۵۲۲۲۶۰۰۰ ریال اعتبار از ما هدیه بگیرید . . .
حالا بازم گناه کن تا این روزا رو نبینی!

فرستنده : MoTeZaaD


لبخند همیشه زیبا نیست
مخصوصا ً وقتی که یه تیکه سبزی لا دندونت گیر کرده !
تخمه سیاه حتی !

فرستنده : mojdeh67


یه روز به بابام گفتم:سلام گفت علیک سلام ههههههههههههههههه.

به یارو میگن اگه رفتی دم یخچال چی میخوری؟
میگه:یه لگد و یه پس گردنی.....

فرستنده : مثل هیچکس


رفتم مرغ خریدم ! یه دفه یه گدایی اومد جلومو گرفت گفت مبارک باشه شیرینییشو نمیدی ؟

فرستنده : mojdeh67


ای بابا
کولرو روشن میکنی سردت میشه ... خاموش میکنی گرمت میشه ...
مسئولین رسیدگی کنن !

فرستنده : mojdeh67


ای کاش وقتی بچه بودم جوجه رنگیام با ندونم کاری نمی کشتم ...
وگرنه الان یه بوگاتی و یه ویلا تو سواحل اسپانیا داشتم ، ووالااااااا ...

فرستنده : mojdeh67


دیشب خواب دیدم ازدواج كردم ؛ صبح بلند شدم صدقه دادم !

فرستنده : mojdeh67


وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش دربیاد بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه !
میدونین حسش مث کتک زدن بچه لوس مهمون دور از چشم پدر مادرشه !
 

فرستنده : mojdeh67


یه ساندویچ خریدم الان روش با فونت 36 نوشته با سس یك نفره ی رایگان !!!
انگار مثلا بلیط سفر به پاریس گذاشته باشه توش !!!

فرستنده : mojdeh67


آینده ای نه چندان دور ...
با خانومت کجا آشنا شدی ؟
تو صف مرغ !!!

فرستنده : mojdeh67


انقد بدم میاد پسرا پا به پای دخترا لوسی حرف میزنن
دختر میگه چطوری عجقم ؟؟؟ اونم با 140 کیلو وزن و 7 کیلو پشم میگه قفونت عجقم !
 

فرستنده : mojdeh67


داداشم گفت : امروز صبح وایسادم کنار خیابون تاکسی بگیرم ، یه لکسوز کنارم وایساد ؛ ما رو میگی خودمونو جمع جور کردم و با خودم گفتم بابا تو این شهر هم پیدا میشن کسانی که جلوی ما پسرا ترمز کنن که یهو در باز شد و دیدم مامانه شلوار بچه شو کشیده پایین میگه جیش کن پسرم جیش کن آفرین !!!

فرستنده : mojdeh67


زیاده روی در خوردن گوشت مرغ عامل اصلی فروپاشی خانواده و طلاق در جوامع غربی !
سرطان زا بودن مرغ رو هم که دیگه همه میدونید …
[اخبار شبانگاهی]

فرستنده : mojdeh67


دوست دارم اندازی تخم مرغ

فرستنده : استاد اس ام اس


بچه محلمون چندتا مرغ داشت. چند روزه که نمیبینمش فک کنم مرغا را فروخته زده تو کار ساخت و ساز!!!

فرستنده : s@jj@d


قبلنا موبایل نبود چجوری بعد از خاموش کردن چراغا رخت‌خواب رو پیدا می کردن؟

فرستنده : MajHo0oL


به هوشنگ میگن جذر عدد 7 به توان 2 تقسیم بر مکعب آن چند میشود؟ هوشنگ اندکی فکر کرد و جان به جان آفرین تسلیم کرد


پسر خالم نتیجه کنکورش اومده بعد باباش بهش می گه افرین فقط یکم مونده بود پوز اختلاس بزرگ رو بزنی.

فرستنده : ali-s.h


یارو دستش شکسته بود از دکتر پرسید من بعد از باز کردن گچ میتونم ویلن بزنم؟دکتر:بله،
_چه خوب چون قبلاً نمیتونستم!!!

فرستنده : cool_girl


شنیدم داخل فریزرتان مرغ دارید !!!
بیایید شادیهایمان را قسمت کنیم.

فرستنده : هادی - آبدان


یه روز عضنفر سوئیچ میکنه تو گوشش میچرخونه گردنش قفل میشه

فرستنده : yahya az pa dena


اینایی که زنگ میزنن از خواب بیدارت میکنن بعد میگن عه ببخشید خواب بودی ؟؟؟
دانشمندا هنوز در موردشون به نتیجه خاصی نرسیدن …

فرستنده : niloofar


یه روز یه نفر میره مغازه ساندیس بخره میگه اقا نیشو نده ارزونتر بده.

فرستنده : عشق


کلاس گذاشتن جدید دخترا: من خواستگار مرغ فروش داشتم ردش کردم

فرستنده : هادی - آبدان


طبق اخرین مصوبه مجلس دیه انسان از 100 شتر به 100 مرغ اصلاح گردید!!!

فرستنده : هادی - آبدان


شاید باورت نشه
شاید فکر کنی دارم برات کلاس میزارم
ولی ....
افطاری مرغ داشتیم !!!!

فرستنده : Sepideh


كارت عروسي حيف نون:
شروع مراسم از ساعت 6 تا وقتي كه دعوا شد!!

فرستنده : hesabdar


انواع عقیده در تولید :
امریکایی : هم خوب کار کنه هم با دوام باشه
انگلیسی : جنسش خوب باشی و مشتری راضی باشه
ایرانی : تا وقتی مشتری میخره سالم باشه بعد که خرید مهم نیست
چینی : فقط ایرانی بخره

فرستنده : MajHo0oL


یه مرد خسیس میمیره رو سنگ قبرش مینیویسن من مردم ولی مغازه بازه!!

فرستنده : mohade3


غضنفر میرسه به یک زن حامله، نگاه میکنه به شکمش،
میگه: خانم این چیه؟ میگه: بچه ست. میگه: دوستش داری؟
میگه: آره خوب، معلومه.
میگه: پس چرا قورتش دادی؟

فرستنده : گلادياتور


از جمله ی : "میخوام باهات صحبت کنم " خیلی بدم میاد....
تموم کارهای زشت و بد وغیر انسانی که از بدو تولد انجام دادم
یهههههههو میاد جلو چشام

فرستنده : لعیا


آدم‌های قد بلند را برای خودشان دوست داشته باشید
نه برای اینکه دستشان به کابینت‌های بالایی آشپزخانه میرسد!:)


فقط یه ایرانی میتونه اینو باور داشته باشه که اگه جفت راهنمای ماشین و روشن کنه، مجازه تو اتوبان دنده عقب حرکت کنه!
والاااااااا

فرستنده : لعیا


طرف نوشته بود که:
من یه گوگل واسه مغزم لازم دارم یه آنتی ویروس هم واسه دلم
یکی کامنت گذاشته بود:
پس یه فتوشاپ هم واسه قیافت بذار!

فرستنده : لعیا


دوس داشتم الان تو یه پیاده روی سنگفرش باشم . با اونی که دوسِش دارم ... به سمت تهه خیابون در حرکت باشیم . اما خداییش مغازه نباشه که از خرید خیلی بدم میاد

فرستنده : لعیا


+ ای که از کوچه معشوقه ما می گذری..!!
- هان.؟
+ قوربون دستت همین پلاستیک عاشقلامونم بزار سر کوچه.. :)
- باوشه :|

فرستنده : لعیا


اگر اسکلت از بالاي ديوار بپرد پايين چه مي شود ؟ هيچ وقت اين کار را نميکند چون جيگر ندارد

فرستنده : میعاد


توی مجلسی به همه موز میدادن به غضنفر نرسید بهش هویج دادن گفتن صداشو در نیار مال تو خونیه

فرستنده : Daniyal


بد‌ترین ضربه‌ای که دخترا میخورن خیانته اما بد‌ترین ضربه‌ای که یه پسر می‌خوره زمانی که می‌فهمه سیستمش بازی مورد علاقشو ساپورت نمی‌کنه ....

فرستنده : arta


یه مرغ دارم روزی یه تخم هم نمیکنه پاشو انداخته رو پاش قیافه گرفته !

فرستنده : arta


اگر خواستید در مسافرت به غلط کردن بیوفتید،
برای بچه های 9-10 ساله همراهتان از شماره گذاری ِ پلاک ِ ماشینها بگویید؛
که هر شهری شماره ی خاص ِ خودش را دارد و فلان.
بعد هم شاهد ِ سوالات باشید...

فرستنده : پیتر حسون


دیشب صدای تیشه از بیستون نیامد
شاید به سمت تایلند، فرهاد رفته باشد

فرستنده : afne


خُب خدا رو شكر...
تكلیف سریالهاى ماه رمضون امسالم معلوم شد
چیزه مهمى توشون نیست ...
فقط یكیش بچه اش مُرده ،یكیش هم تصادف كرده ، اون یكى هم كه داره طلاق میگیره
پس همه چى آرومه ،ما چقدر خوشبختیم.

فرستنده : mojdeh67


ﺗﻮﯼ ﺟﻤﻊ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﻭ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﻧﺸﺴﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮ ﺑﭽﻪ ﻓﺴﻘﻠﯽ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ
ﺷﻤﺎ ﺍﻧـــﺎﺭﻭ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﺪ؟؟؟
ﻣﻨﻢ ﮐﺎﻣﻼ ﺑﺎ ﮐﻼﺱ ﻣﯿﮕﻢ ﻣﺎ ﺩﻭﻥ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺪ ﺑﺎ ﮔﻠﭙﺮ ﻭ ﻧﻤﮏ
ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻢ ...
ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻩ ﺍﻩ ﺷﻤﺎ ﭼﻘﺪﺭ ... ﮐﺜﺎﻓﺘﯿﺪ ﻣﺎ ﺍﻧﺎﺭﻭ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯾﻢ ﺳﯿﻔﻮﻥ ﻣﯿﮑﺸﯾﻢ ﺁﺏ
ﺑﺒﺮﺩﺵ :|

فرستنده : llil_girl_ilil


با تلفن سیمیا آدم همه حسشو میتونه منتقل کنه.
خوشحال میشی، سیمشو میکشی ...
دلواپسی، دور دستت میپیچی...
حوصله ی طرفم اگه نداری میتونی باهاش ذکر بگی ...
چیه این موبایلا ملت میگیرن دستشون...اه:))

فرستنده : llil_girl_ilil


یادش بخیر قدیما پونصدی که تو تاکسی درمیاوردیم سینه‌مونو می‌دادیم جلو منتظربودیم یارو بگه خورده بده!
مث الان نبود که با ترس و لرز و خفت و خاری :|

فرستنده : llil_girl_ilil


به دوستم اس میدم میگم تولدت مبارک...
میگه مرسی عزیزم تولد تو هم مبارک !
جوونا دارن از دست میرن به خدا... :|

چندتا فامیل پیر داریم همیشه توی عروسی ها میومدن سیخونک میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن :
بعدی تویی,بعدی تویی...
البته دیگه اینکارو نمیکنن...
چون توی مجلسهای ختم، منم باهاشون همین کارو میکردم

فرستنده : llil_girl_ilil


لذتی که توی باز و بسته کردن درِ باتریِ کنترل تلویزیون موقعِ تماشای تلویزیون هست،
توی تماشای خود تلویزیون نیست !

فرستنده : محسن جون


درسته که ما روزه نمیگیریم ولی دیگه اینقدر هم کافر نیستیم که اگه واسه افطاری جایی دعوت شدیم نریم !

فرستنده : mojdeh67


اینم دغدغه ی جدید دخترا ...
ماه رمضون ، ماه مهمونی خداست ! وای حالا من چی بپوشم ؟

فرستنده : mojdeh67


همیشه توی هر خونه ای کنار پریز تلفن باید یه پریز برق باشه که آدم اشتباهی دوشاخه ی تلفنو بزنه داخل‌ش ! و ممکن نیست که حتی ۱ بار دو شاخه لوازم برقی رو اشتباهی بزنیم توی پریز تلفن . . . !

فرستنده : mojdeh67


معرفی دست خط دکتر !
چیزی که تو می بینی: ∮₪₩₮£
چیزی که داروخانه می خونه : آسپیرین ۵۰۰ میلی گرم !

فرستنده : mojdeh67


رئیس : ساعت چنده ؟
کارمند: ۹
رئیس : شما باید ۸ پشت میزت باشی
کارمند : امروز چندمه؟
رئیس : هشتم
کارمند : باید یکُم حقوقم تو حسابم باشه !

فرستنده : MoTeZaaD


طبق آخرین آمار
آدم‌ها دو دسته هستند :
” دوستت دارم‌ها ” … و ” منم همینطورها ” !

فرستنده : MoTeZaaD


سه دزد بزدزد رفتن بزدزدی یه دزد بزدزد دو بز دزدید
دو دزد بزدزد یه بز دزدیدن، یه دزد بزدزدبه دو دزد بزدزد گفت من
که یه دزدبزم دوبز دزدیدم اونوقت دو دزدبزدزد یه بزدزدیدین؟!

فرستنده : حامد از همدان


یکی از بزرگترین حسرتام مال وقتیه که میرم خونه ی کسی واسش کیک خامه ای میبرم !
بعدش تا آخر مهمونی منتظر میشم بلکه یه تیکشو بیاره با چایی بخوریم ولی نمیاره لعنتی !

فرستنده : mojdeh67


اعتراف میکنم کوچیک که بودم صابون که میفتاد کف حموم با شامپو میشستمش !!!

فرستنده : mojdeh67


تصمیم گیری برای خاموش کردن لپتاپ از مهمترین تصمیماتی که آدمی در طول روز میگیره !

فرستنده : mojdeh67


این داورا وقتی بازی به وقتای اضافه میکشه اضافه حقوق میگیرن ؟

فرستنده : mojdeh67


فک کنم بابام گنج پیدا کرده ، هم نون خریده هم مرغ!

فرستنده : mojdeh67


زن ها اصن پیچیده نیستن !!!
فقط یه کم محبت میخوان
یکمی هم عشق
و یکمی هم پول
و یه کمی هم تعریف
و چندتا چیز دیگه که شما مردا سر درنمیارین …

اگه رگ غیرت یک زن بگیره حتی سوسک هم جلودارش نیست !

فرستنده : mojdeh67


یکی از جوجه هام مرد …
تمام نقشه هام واسه پولدار شدن از بین رفت !

فرستنده : mojdeh67


اگه یکی زودتر از یه ماه بهتون گفت که عاشق شده بزنید تووو گوشش …
بزن کاریت نباشه ، با من !

فرستنده : mojdeh67


با چنگال ماست خوردن تو فرقه ی ما منطقی تر از اینه که از جات بلند شی بری قاشق بیاری !

فرستنده : mojdeh67


درد دل پسرا :
خرج عروسی رو که ما پسرا میدیم اونوقت میگن عروسی !
خونه ام که ما پسرا میگیریم میشه خونه ی عروس !
از اون بدتر جونت درمیره کار میکنی یه ماشین میخری اونم میشه ماشین عروس !
دیگه بدتر ۴روز دیگه بچه خواهرت به مامانش میگه مامان مامان بریم خونه زن دایی اینا !
اون وقت دخترا میگن حقشون ضایع شده …

فرستنده : mojdeh67


خرس گنده چیست ؟؟؟
واژه ای که پدران و مادران ایرانی برای ندادن عیدی و کادو تولد به فرزندان خویش نسبت میدهند !

فرستنده : mojdeh67


مورچه رو انداختم تو بشقاب بیسکوییت ویفر ، تکون نمی خوره ؛ فک کنم از خوشالی سکته کرده !!!

فرستنده : mojdeh67


همیشه تو بحث های ایرانی آخرش که میرسه همه برا خودشون تاسف می خورن بعد یهو یکی میگه : آقا اصن هرچی سرمون بیاد حقمونه … بعد میرن شام میخورن !

فرستنده : mojdeh67


سه تا مرغ خریدم مجبور شدم گاوصندوقو بچپونم تو فریزر !!!

فرستنده : mojdeh67


فقط یه ایرانی میتونه به جای اینکه بگه وسیله م مشکل فنی داره ، بگه این قلق داره قلقشم دست خودمه !

فرستنده : mojdeh67


از خر خر تر، مرغ ماهی خاره، چون همش ماهی می خوره! یعنی هیچ وقت از ماهی زده نشده؟ مثلا هوس قرومه سبزی نمی کنه ؟

فرستنده : mojdeh67


دقت کردی وقتی یکی بهت میگه: «اگه یه سوال ازت بپرسم راستشو میگی؟»
نگران می شی، یاد تمام دروغا و کارای بدی که انجام دادی میفتی

فرستنده : mojdeh67


دختره عضو فیس‌بوک شده اون وقت ...
عکساشو بسته
پوکش رو بسته
والش رو بسته
اینفوش رو بسته
... ادش رو بسته
مسیج هم نمیشه بهش داد !!!
خو بدبخت زندانی کردی خودتو؟؟؟!!!
خو مسخره , جنبه ش رو نداری برو بشین گوشه ی اتاقت بافتنی بباف
والا بخدا

فرستنده : mojdeh67


یعنی هیچ وقت نذارید یه کامپیوتر بفهمه که عجله دارید.

فرستنده : دیبا


کم کم مرغ هم مثل "سیمرغ" داره افسانه میشه .
ماکه یه تیکه بال مرغو بانخ بستیم مثل "چاي لیـپتون" میکنیم توبرنج
 چلومرغ میزنیم!

یه جفت جوراب داشتم, خیلی باهم معاشرت داشتیم
توی دوران اوج رابطه مون یه لنگه اش گم شد...
امروز کشومو ریختم بیرون, یهو دیدم اون تــَــه زُل زده تو چشمام!!!!
گفتم : کجا بودی لوتــــــــــی؟!؟!؟
گفت : باس یه مدت با خودم خلوت می کردم, ولی تمام این مدت بوی تو رو می دادم...
بــــــوییدمش... همون لحظه فهمیدم خیلی مــَــــــــــــــــــــــرده!.
سنگم بود با اون بو باید پودر میشد تا الان

فرستنده : I=∅


ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ :
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ!...ﻣﻨﻮ ﯾﺎﺩﺗﻪ؟؟؟
ﻧﻮﺷﺘﻢ:ﻧﻮﭺ!
ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ:ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ؟
ﻧﻮﺷﺘﻢ:ﺯﻫﺮﺍ ؟ ﺁﺭﻣﯿﺘﺎ؟ ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ ؟
ﻣﻬﺴﺎ ؟ ﻧﺮﮔﺲ؟ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﻭﺍﻻ!
ﮐﺪﻭﻣﺸﯽ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ بیشعور ﮔﻮﺷﯿﺸﻮ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩ!!
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ!!
ﻓﻘﻂ ﺑﻠﺪﻥ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﻣﺎ ﭘﺴﺮﺍ
ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻦ :))))

فرستنده : I=∅


یه روز یه گوریل از باغ وحش فرار می کنه .
یه مرده زنگ می زنه می گه گوریل نزدیک خونه من بالای درخته.
یکی رو با یه سگ برای گرفتن گوریل می فرستن.
غضنفر در خونه یارو رو می زنه می گه آقا بیا اینجا این تفنگ رو بگیر من می رم بالای درخت با گوریل درگیر می شم گوریل رو میندازم پایین سگ حیوون وظیفه شناسیه میاد از اونجای گوریله می گیره ...می بره باغ وحش .
یارو می گه پس تفنگ چیه ؟
غضنفر میگه : آهاااااا .
اومدیم گوریل منو انداخت پایین تو باید سریع سگه رو بزنی !

فرستنده : I=∅


به غضنفر میگن میتونی نقش یوسف رو بازی کنی ؟
میگه آره ولی نمیتونم پیشنهاد زلیخا رو رد کنم !

فرستنده : I=∅


زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟
شوهر: آره، خوب یادمه
گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم. زن: خوب، پس چی شد؟
شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه
زن: کیو خوشبخت کردی؟
شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه

فرستنده : I=∅


شعرنوغضنفر:توسيب كدامين درخت پرتقالي كه هردانه انارت به سرخي گيلاس هاي درخت موزاست،اي گلابي!

فرستنده : 09379xxx289 - cray love


خُب خدا رو شكر...
تكليف سريالهاى ماه رمضون امسالم معلوم شد
چيزه مهمى توشون نيست ...
فقط يكيش بچه اش مُرده ،يكيش هم تصادف كرده ، اون يكى هم كه داره طلاق ميگيره
پ همه چى آرومه ،ما چقدر خوشبختيم.

فرستنده : محسن جون


رفتم تویه مغازه عروسک فروشی که یه عروسک خوشگل بخرم که یهو یه دختره سوسول اومد تو و خیلی طبیعی یه 10 دقیقه چرخ زد و هی زیر و رو کرد، آخرش گفت آقا از این پلنگ صورتی ها، زردش رو هم دارین؟

فرستنده : I=∅


یکی از عاشقانه ترین صدا ها در دوران جاهلیت صدای کانکت شدن مودم به اینترنت بود
یادش بخیر

فرستنده : I=∅


با اين اوضاعی كه پيش ميره، اگه چند سال ديگه بچه ام فرق مرغ و دايناسور رو ندونه، بهش حق ميدم!

فرستنده : I=∅


الان یه دختره رو تو فیسبوک دیدم اسمش فوفولی فو بود. اومدم اسمشو بخونم صفحه مانیتور پرِ تُف شد!!

فرستنده : هاله


یارو اومده تو پیج سهراب سپهری پست گذاشته:
“آقای سپهری من عاشق شما و شعراتونم شب ها با شعرهای شما
و چشم خیس به خواب میروم، چشمها را باید شست جور دیگر باید دید…”
حالا تا اینجاش اشکال نداره ، دو روز بعدش کامنت گذاشته زیر پست خودش که:
…” آقای سپهری تورو خدااااااااااا جواب مرا بدهید حتی یک سلام
کامنت من O:
کامنت ملت D:

فرستنده : mojdeh67


یه آدمایی هم هستند که هیچ وقت ترکت نمیکنن
ولی بلدن کاری کنن
تا خودت یواش یواش ترکشون کنی….

فرستنده : mojdeh67


ﺑﻌﻀﻴﺎ مثل ﺁﺧﺮ ﺳﺲ ﺧﺮﺳﻲ ﻣﻬﺮﺍم هستن!
ﻓﻘﻂ ﺗﺮﺗﺮ ﻣﻴﻜﻨﻦ,
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻳﻦ ﻛﻪ ﺑﺎﺯﺩﻫﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ…

فرستنده : mojdeh67


یه روز يارو تلویزیون رنگی دستش بود داشت رد میشود به مردم تو خیابان گفت كنار كنار رنگی نشید.

کلاغه میگه قار قار...
ننه ش میگه زهرمار...
باباش میگه ولش کن...
چادر سیاه سرش کن...
از خونه بیرونش کن...
(از شاعران گمنام دهه شصت)

فرستنده : I=∅


دختر : عزیزم من کیف پولم رو توی خونه جا گذاشتم ، الان هم 50 هزار تومن نیاز دارم ، فوریه بهم قرض میدی ؟
پسر : بیا این 3 هزار تومن رو بگیر برو خونه و کیفت رو بیار

فرستنده : I=∅


رفتم پیش دکتر روانشناس میگه به مشکلات بخند!
منم تصمیم گرفتم حرف دکترم رو گوش کنم!
مرغ کیلوئی هفت هزار تومن! (ههه)
نان 300 تومن! ههه!)
برنج کیسه ای سی هزار تومن! ( ای خدا مردم از خنده ههه!)
روغن دولیتری ده هزار تومن( ههه آی دلم !)
قند کیلویی دوهزار و پونصد! (به من چه آخه من که چایی خور نیستم ههه!)
کره و پنیر و شیر و ماستو...( اینا هم ههه!)
شهریه باشگاه: اوه ولش کن من ک چن ماهه بی خیه باشگا شدم(ههه)
وسیله ی طبی پاهام بــِر ِیس *بالای 1 میلیون*
منو این همه خوشبختی محاله

فرستنده : I=∅


خدایــــــــــــــــا !جوانانی را که با پدر مادراشون قهر میکنن به راهی جز خوانندگی هدایت بفرما !
:|

فرستنده : I=∅


جهنم یعنی اینجا:
ﻣﯿﺮﯼ ﺗﻮﻭ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ
ﺩﮐﻤﻪ ﺭﻭ ﻓﺸﺎﺭ میدی
ﺩﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ، ﯾﻬﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺭﻭﻭ
ﺳﻘﻒ ﯾﻪ ﺳﻮﻭﺳﮏ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭ ﻧﺸﺴﺘﻪ
گریه ﻧﮑﻦ، ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﻤﯿﺪﻡ :|

فرستنده : I=∅


به این نتیجه رسیدم که بعضی چیزا رو دارم بعضی چیزا رو ندارم ...
مثلا معرفت دارم ولی لنگه ندارم ...

فرستنده : I=∅


انواع جواب دادن اس ام اس بعضیاااا
1 . یه عده هستن زیر یه دقیقه جواب میدن تپل درست حسابی...!!
آدم حس میکنه رو در رو باش وایساده قشنگ باش داره حرف میزنه...!!!
2 . یه عده دیر جواب میدن اما کامل و خوب...!!
آدم حس تبادل نامه بش دست میده...!!
3 . یه عده هرچی براشون میفرستی یکی دو کلمه جواب میدن...مخصوصا اوکی...!!
حس حرف زدن با کر و لال به آدم دست میده...!!
4 . یه عده دیگه که کلا اصن جواب نمیدن هر چی بگی...!!
حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن به آدم دست میده..... :|

فرستنده : I=∅


هـَپـَلبـُلـِت مـُمالـَک چیست؟
عبارتی که دخترا روز تولد دوستشون به هم اس ام اس میدن یا کامنت میذارن !

فرستنده : niloofar


دو نفر عاشق هم میشن میرن پیاده روی :
.☻♥☻
█/.█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
█/.█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
█/.█/
.||. .||.
ومیرن
.☻♥☻
█/.█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
█/.█/
.||. .||.
و میرررن
خوب حالا شما چرا دنبالشونید ؟؟؟ بزارید راحت باشن ...

فرستنده : mojdeh67


کامپیوتر رو خاموش می کنی میری تو تختت زیر پتوی گرم و نرم بعد می بینی هنوز کامپیوتر خاموش نشده !
با هزار زور بلند میشی مانیتورو روشن کنی ببینی چرا خاموش نشده ، درست همون موقع خاموش میشه ...

فرستنده : mojdeh67


موز خریدم شد دونه ای 700تومن !
اگه وزن پوستش رو ضربدر 700 تومن کنیم و تقسیم بر وزن کل موز کنیم قیمت پوستش میشه 275 تومن !
هیچی دیگه خلاصه پوستش رو هم خوردم ...

فرستنده : mojdeh67


حیف نون داشت نماز میخوند
یکی از کنارش رد میشه میگه : چه آدم باخدایی.
حیف نون نمازشو ول میکنه میگه : تازه روزه هم دارم !

فرستنده : mojdeh67


ساعت دوازده ظهر ارسال شود:
آخ یه لیوان شربت آب لیمو حال میده الان.
…..
…..
(ستاد افزایش اجر معنوی روزه داران )

فرستنده : mojdeh67


اگه کسیو دوس دارین، رهاش نکنین، بگیرین بندازینش تو زیرزمین انقد با کمربند بزنین سیاهش کنین تا اعتراف کنه عاشقتونه…

فرستنده : mojdeh67


آگهی روزنامه همشهری :
یه مرغ دارم روزی دو تا تخم میذاره !
معاوضه با زمین یا مغازه !

یه آنتی ویروس ریختم رو کامپیوترم ، خدا روز بد نیاره ، دیگه کم مونده جلوش که عطسه می کنم کامپیوترمو ریبوت کنه عقده ای . . .

فرستنده : mojdeh67


اگه در دورترین نقطه از گوشیم قرار داشته باشم ، وقتی که کسی دست بهش میزنه مثه نینجا میپرم و خودمو می رسونم بهش …
شما هم اینجورین ؟

فرستنده : mojdeh67


کاش میشد چندتا Angry Bird داشته باشی هر کسی که رو اعصابته ول کنی تو سر و صورتش . . .

فرستنده : mojdeh67


یکی از فانتزیام اینه که وقتی میخوابم بابام نه تنها کولر رو خاموش نمیکنه بلکه میزنه رو دور تند . . .

فرستنده : mojdeh67


دخترا یه گوشی میخرن به ضخامت ۵ میلیمتر که راحت بره تو جیبشون بعدش بهش یه عروسک می بندن به ضخامت ۵ سانت که نره تو جیبشون . . .
خلاصه تکلیف گوشی رو مشخص کنید ، بره توی جیب یا نه ؟؟؟

فرستنده : mojdeh67


این ایزیلایف باید یه پوشک بزنه واسه نسل جوون که هی از پای اینترنت پا نشن برن دستشویی . . .

فرستنده : mojdeh67


شما ژانر اینایی رو تصور کنید که تازه با هم ازدواج کردن و توی مهمونی جلو فک و فامیل تو یه بشقاب غذا میخورن …
اه اه اه اه اه
همه با هم هووووووووووووووووووق !!! .

فرستنده : mojdeh67


از بچگی آرزوم این بوده که چشم چپ واکاشی زوما رو ببینم !!! بیست و چندمین بهار عمرم هم گذشت و من هنوز آرزو به دلم . . .

فرستنده : mojdeh67


حالا همه چی گرونه ها ولی من نمیدونم چرا همین که گوجه گرون میشه همه صداشون در میاد !

فرستنده : mojdeh67


ﭘﻴﺮ ﻛﻪ ﺷﺪﻡ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﻧﻮﻩ ﻫﺎﻡ ﺍﺯ
ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﻓﻴﺴﺒﻮﻙ ﺑﮕﻢ...........
ﺑﮕﻢ ﻛﻪ ﻫﻴﺸﻜﻲ ﻣﻨﻮ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺧﺖ ﻭ ﻣﻦ
ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺷﺎﺩﻱ ﺑﻪ ﺍﺭﻣﻐﺎﻥ ﻣﻲ ﺁﻭﺭﺩﻡ:))

فرستنده : I=∅


میگن : تنبلی مادر همه عادت ‌های بد ماست !
ولی خب به ‌هرحال مادره و احترامش واجبه !
:))

فرستنده : I=∅


نسلی هستیم که تو اینترنت عاشق شدیم
تو اینترنت دوست شدیم
حتی تو اینترنت بهمون خیانت شده
فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم :))

فرستنده : I=∅


جاتون خالی دیروز
نه ولش کن اینو نمی تونم بگم غیر اخلاقیه..
اما این یکیو میگم فرداش رفتیم یه جا..
نه اینو هم ولش کن..
دو روز قبلش رفتیم لب دریا و ...
نه اینهم نمی تونم بگم
خاطرات ایرانی های برگشته از دبی

فرستنده : بابا بزرگ


جدیدا مد شده همه میگن:
"ﻭﻟﺶ ﮐﻨﻴﺪ ﺑﺮﻩ ﺍﮔﻪ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﻳﻌﻨﻲ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻣﺎﻝ ﺷﻤﺎﺳﺖ"
ﮐﻔﺘﺮ ﺑﺎﺯﻱ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﻣﻲﮐﻨﻴﻢ ﻣﮕﻪ؟

فرستنده : I=∅


یعنی تخم مرغ بخریم
21 روز مرخصی بگیریم روش بخوابیم
جوجه شه ارزونتر در میاد
اینجوری مرغ گرون شده !!!

فرستنده : I=∅


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قدرتمند ترین پکیج رپورتاژ و بک لینک

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
ساخت وبلاگ
اپلود عکس
آپلود عکس با لینک مستقیم
دانلود سریال ایرانی طنز
خرید ساعت مچی
هاست ارزان | خرید هاست
طراحی سایت در تبریز
دانلود رمان

خرید کانکس مسکونی
کسب درآمد اینترنتی
چت روم
ثبت شرکت
ثبت شرکت در کرج
خرید بک لینک ارزان
طراحی سایت در کرج
چت روم
قاصدون

خرید ژل امیزشی
دانلود رمان عاشقانه
تایتان چت
دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم
جملات زیبا از بزرگان | جملات مفهومی
دانلود کلیپ خارجی
اخبار حوادث
مجله زیبایی بانوان
مجله اینترنتی مد
والپیپر های زیبا
دانلود فیلم ایرانی
دانستنی های پزشکی
جملات عاشقانه | عکس های عاشقانه
انجم تفریحی حد و حدود
اس ام اس مناسبتی
دانلود برنامه آشپزی اندروید
دانستنی های جنسی | آموزش روابط زناشویی
مجله تفریحی و سرگرمی
جملات عارفانه | جملات درمورد خدا
دکوراسیون داخلی ایرانی
دانلود آهنگ ایرانی غمگین
دانلود نرم افزار اندروید جدید
مجله تفریحی سرگرمی خر تو خر
آموزش طراحی سایت
دانلود بازی اندروید دخترانه
قران انلاین
طراحی سایت در تبریز
دانلود آهنگ ایرانی
سایت تخصصی ماشین
آبادان نیوز
الوان وب
دانلود اهنگ جدید
چت روم
بیت کوین
چت روم
گالری مدل لباس کودک
فال و طالع بینی
زیست پلاس - مرجع جامع کنکوریها
دانلود آهنگ جدید ایرانی
خرید ساعت کاسیو
علی چت
جوک 19
پایگاه خبری سهامدار نیوز
وایبر سافت
آنتیک موزیک
مجله تفریحی غزاله چت
مجله سرگرمی آلاله چت
خدمات بلاگ | url shortener service
خرید بک لینک
دانلود عکس متن دار با کیفیت HD
مجله تفریحی سرگرمی فانیا
دانلود موزیک پاپ ایرانی
مجله اتو چت
رویا طرح
زرنا نیوز
مجله امگا چت
طنز بازار
شلیل چت
پورتال محیا چت
درهاج چت
چت ایمیل

اف سی بی چت
ابتین چت
مکس نیوز
گلچین 98
مجله فان گپ
پورتال ماهان چت
چت تاپ
نانسی چت
نوز چت
شیدا چت
بزرگترین سایت مرجع ماشین
چت نشین
سلکت موزیک | دانلود آهنگ پاپ
شطرنج اراک
دروغ چت
فروش محصولات ورزشی | ایران پولار
سایت پیچک چت
اسکای پاتوق
افسون چت
محبت چت
سایت تفریحی 200 لاو
باکس نیوز
مجله پارسا گپ
دانلود فیلم و سریال
نوا گیم - دانلود بازی کامیپوتر کم حجم
پی فور فیلم
دانلود والپیپر
جدیدترین عکس های هنرمندان و مد لباس

چت ققنوس
آرال چت
همراه چت
ماه پری چت
بهاره چت
تفریحی چت
پارسینا چت
بروز موزیک
آبنباتی چت
تمدن ها
برترین ها
شارژ0
خونه تو
عشق اول چت
نانو چت
هیدن چت
چت نت
سیاهی چت
کوه چت
رهام چت
چت نو
عشق ابدی
فروشگاه اینترنتی
او موزیک
دانلود کلیپ جدید | عکس خفن
چت ماتیار
پورتال با ما
آنیلا چت
پورتال رومنا
فور چت
دانلود رایگان
آزران دانلود
دانلود فیلم و سریال
پرنس چت
فرار چت
پورتال آرمین
پارسینا چت
پورتال همدان
چت تاپ ناب
فروش بک لینک
تهران روم
تاپ رمان
پورتال برف
سایت ره گوی
قالب وبلاگ

http://www.saclongchamp--pascher.fr/
http://buyviagransa.com/